reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Polakovič

Peter Polakovič

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som sám sebou, pre niekoho možno anarchista, alebo večný rebel, myslím si však, že revolúciou v 89 sme stratili oveľa viac, ako získali. Jednou vecou je sloboda, inou ten spolok, ktorý sa dostal k moci v našom štáte. Zoznam autorových rubrík:  Politika a myŠportČriepky z histórieBôľ náš každodennýSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Ako nás výpravca vypravil ... alebo s USA na večné časy i do pekiel

Peter Polakovič

Ako nás výpravca vypravil ... alebo s USA na večné časy i do pekiel

Keď začala finančná kríza v Spojených štátoch, väčšina slovenských politikov sa išla pretrhnúť v ubezpečeniach, že nášej ekonomiky sa to výrazne nedotkne. Nasledovali krachy bánk, najprv v USA, neskôr v Európe, a keď prišlo k problémom bánk, ktoré majú aj slovenské pobočky, opäť politici ubezpečujú, že všetko bude v poriadku. Automobilky tiež predpovedajú zníženie produkcie, ale u nás je všetko stále v pohode. Dokedy ?

  • 8. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 504x
  • 2
Dokonalé Slovensko /alebo sen jedného gádža/

Peter Polakovič

Dokonalé Slovensko /alebo sen jedného gádža/

Prekročil som hranice Rakúska, na benzínke si kúpil kávu z automatu a vošiel do Bratislavy - Petržalky. Mal som pocit, ako by som vošiel do ideálneho sveta, a opustil niečo, ža čím sa mi nevyplatilo ani otočiť. Usmievaví ľudia na petržalskej železničnej stanici, bufet, kde predavačka s radosťou mi podala servítku, o ktorú som ju požiadal, a taxikár, ktorý mi nielen otvoril kufor svojho auta, ale aj pomohol naložiť batožinu.

  • 5. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 476x
  • 0
Rovný a rovnejší - nevidím zlo, nepočujem zlo

Peter Polakovič

Rovný a rovnejší - nevidím zlo, nepočujem zlo

Byť účastníkom autonehody je nepríjemné. Ešte nepríjemnejšie je, ak ste nehodu nezavinili, ale vinník vystúpi z drahého auta, vyobliekaný ako gašparko na bál a mierne pripitý. A najnepríjemnejšie je prihlásenie sa ako svedka, ak to urobíte, hoci zákon vám to ukladá, rátajte s problémami.

  • 5. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 609x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu